• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • LinkedIn
Wall.co.il רק אם זה שווה לייק
  • ראשי
  • קטגוריות
    • לייף סטייל
    • תיירות
    • צרכנות
    • בריאות
    • משפטי
    • השקעות
    • לימודים
    • מעניין
    • אוכל
    • בעלי חיים
  • יצירת קשר
  • אודות
  • ראשי
  • קטגוריות
    • לייף סטייל
    • תיירות
    • צרכנות
    • בריאות
    • משפטי
    • השקעות
    • לימודים
    • מעניין
    • אוכל
    • בעלי חיים
  • יצירת קשר
  • אודות
Wall.co.il רק אם זה שווה לייק
  • ראשי
  • קטגוריות
    • לייף סטייל
    • תיירות
    • צרכנות
    • בריאות
    • משפטי
    • השקעות
    • לימודים
    • מעניין
    • אוכל
    • בעלי חיים
  • יצירת קשר
  • אודות
  • ראשי
  • קטגוריות
    • לייף סטייל
    • תיירות
    • צרכנות
    • בריאות
    • משפטי
    • השקעות
    • לימודים
    • מעניין
    • אוכל
    • בעלי חיים
  • יצירת קשר
  • אודות
6 טיפים לבניית הרצאת ערך עסקית מצליחה
ראשי » לייף סטייל » 6 טיפים לבניית הרצאת ערך עסקית מצליחה

6 טיפים לבניית הרצאת ערך עסקית מצליחה

mm יובל הררי 17 באפריל 2020 14:21 אין תגובות
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
6 טיפים לבניית הרצאת ערך עסקית מצליחה

מה זה בכלל הרצאת ערך?

בעולם בו המשפט "התוכן הוא המלך" אינו קלישאה, חברות וארגונים עסקיים רבים עושים ימים כלילות על מנת לייצר תוכן מכירתי איכותי לציבור הלקוחות הפוטנציאלים, וחשוב לא פחות מכך, לזהות את הפלטפורמה המתאימה בה יזכה התוכן המדובר לחשיפה ולקשב מיטביים. ככל שגדל כוחו של הפרסום, תש כוחו של הלקוח הממוצע בפרסום, והדרך היעילה ביותר להעביר לו מסרים היא באמצעות תכנים בעלי ערך מוסף עבורו.

הרצאת ערך עסקית היא למעשה הרצאה שיווקית אשר מכבדת את הלקוח, בנויה על פי צרכיו ומיועדת לספק לו ידע מעשי בתחומים בהם יש לו עניין. למרות שאין נסתרת העובדה כי מדובר בהרצאה שיווקית, הערך העסקי המושג בהרצאה יעלה על המסרים השיווקיים, כאשר למעשה המוצר או השירות המוצגים יהוו את הפתרון האולטימטיבי לבעיה/אתגר שיעלה בהרצאה.

אז כיצד בונים הרצאת ערך עסקית מרתקת שתניב פירות?

1.      קביעת יעד ומטרה: הרצאות רבות נבנות סביב ידע ומידע שיווקי ללא תכנון וחתירה ליעד מסוים, ונשענות למעשה על חוויית הלקוח והמשכיות שאותה לא ניתן לכמת. הרצאת ערך עסקית חייבת לכלול יעד ברור אשר בהתאם אליו תיבנה ההרצאה והתוכן שלה, לרבות אלמנטים משפיעים נוספים החל מבחירת אולם הרצאות אטרקטיבי ועד תכנון מבנה ההרצאה כולה.

2.      זיהוי צורך: כל פעולה שיווקית מתבססת על זיהוי הצורך של הלקוח הפוטנציאלי והתמקדות בו. שיח על יתרונות ותועלות של החברה / המוצר / השירות יגרמו ללקוח לאבד עניין במהירות, בעוד ששיח על האתגרים והצרכים שלו יותיר אותו מרותק להרצאה ולתוכן וקשוב לפתרונות. הצורך של הלקוח אינו יכול להיות המוצר עצמו, שכן התייחסות כזאת תיצור מניפולציה שיווקית שקופה ומרתיעה. הצורך יכול להיות לדוגמה קושי פיזי או מנטלי או מחסור בזמן למשל.

3.      סקירה כללית: סקירה של מצב השוק, פתרונות אפשריים על יתרונותיהם וחסרונותיהם, הגדרת סדרי עדיפויות (התייחסות למשולש המאתגר עלות-איכות-שירות), השווה בין עבר להווה – כל אלו מיועדים לחדד אצל הלקוח את המודעות לצורך ולאתגר ולסייע לו בהכוונה לפתרון.

4.      הצגת המוצר/שירות: הצגת המוצר או השירות המוצע על ידי החברה חייב להתבצע באופן גלוי, בחיבור ישיר לצורך שהועלה, תוך השוואה לפתרונות אחרים שהוזכרו בסעיף הקודם, ותוך התמקדות בתועלת ראשית ומרכזית אחת. לא ניתן למקד את ההרצאה בשלב זה על מנת שלא לייצר נסיגה אצל הלקוח הפוטנציאלי, וככלל לפרק זה מומלץ להקדיש לא יותר מ-20% מזמן ההרצאה כולה. חשוב לבחור בתועלת בולטת של המוצר/שירות על פני פתרונות אחרים ו/או מתחרים בתחום, ולשים עליה את הדגש. מוטב לבחור בתועלת אשר אינה מחיר המוצר/ שירות.

 

5.      המנחה: הנחיית הרצאות היא אומנות ומומלץ להעמיד אל מול הקהל אומן מוכשר לשם כך. על מנת להחזיק בעניין של הקהל, בקשב, בשיתוף פעולה ובסופו של דבר גם להניע לפעולה יש צורך בשימוש במערך של כלים החל מנראות ולבוש, המשך בשפת גוף ומסרים סמויים, וכלה בתשוקה, התלהבות והומור היוצרים במה חיה ומושכת והרצאה אשר נחרטת בזיכרון. לעתים ניתן יהיה למצוא בארגון עצמו אדם המביא את הללו ואף לחזק אותו בהכשרה מתאיה מעולם העברת הרצאות והדרכות, ולעתים אף מומלץ לשכור את שירותיו של מנחה חיצוני.

6.      הנעה לפעולה: בניגוד לנהוג לחשוב הנעה לפעולה אינה מתקיימת באמצעות הנחיה (לדוגמא "קנה עכשיו" או "פנה אלינו") כי אם באמצעות שאלה ומענה (אם…אז…). הקפידו לסיים את ההרצאה בשאלה ללקוח, כאשר הכלי הנכון הוא שאלות היוצרות הסכמה: "האם תרצה לפתור את האתגר? האם תרצה לזכות בשליטה?" ולהוביל לפתרון באמצעות פעולה יזומה וזמינה: "אם כן, נציג החברה היושב בעמדה ביציאה ישמח לתת מענה…"

בנוסף חשוב לזכור כי בהזמנת לקוחות פוטנציאלים להרצאת ערך עסקית חשוב לייצר אווירה נעימה ואירוח מושקע, לשים את הלקוחות במרכז לא רק בתכנון ההרצאה ובתוכן. מומלץ להותיר זמן לשאלות ולשיח חופשי ובנוסף לזאת להשקיע בבחירת מקום נגיש, נוח להגעה עם פתרונות תחבורה ציבורית לצד חנייה, רישום מסודר של האורחים בכניסה (הן לתחושת החשיבות של האורחים והן לצרכים שיווקיים וניהול מאגרי מידע בהמשך), שתיה חופשית, כיבוד או ארוחה קלה (האורחים יהיו קשובים וסבלניים יותר על בטן מלאה) ואף לכלול שי לכל משתתף למזכרת, לחיזוק הקשר מולו ולצרכי מיתוג. 

תגובות שלכם

תגובות

חזה גדול חזייה גדולה

חזיות במידות גדולות

16 בינואר 2021 אין תגובות
קרא עוד »
סכרת גבר שמן מחזיק עוגה

סוכרת – אכלתם אותה

13 בינואר 2021 אין תגובות
קרא עוד »

מזותרפיה – להיראות צעירה לנצח

12 בינואר 2021 אין תגובות
קרא עוד »
ציפורן חודרנית

ציפורן חודרנית – פצע קטן עם כאב גדול

11 בינואר 2021 אין תגובות
קרא עוד »
צבוע באתיופיה

טיול באתיופיה – כי כולם בדובאי

10 בינואר 2021 אין תגובות
קרא עוד »
ריצה ביער

לרוץ ביער – בעד או נגד?

8 בינואר 2021 אין תגובות
קרא עוד »
הרצאות הרצאת ערך

אודות המחבר

mm

להציג את כל הפוסטים של יובל הררי

שמי יובל הררי ואני מנהל והעורך הראשי של אתר Wall.co.il. הרעיון להקמה וניהול של האתר בא מתוך אהבה אמיתית לתכנים מעניינים וטובים. לא צריך להסתפק רק במה שעובר צנזורה וממוסחר באתרים הגדולים, אפשר גם לקרוא על דברים מוזרים,מעניינים וסתם שטויות, העיקר שתהנו ותשתפו.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

חזיות במידות גדולות
16 בינואר 2021

חזיות במידות גדולות

סוכרת – אכלתם אותה
13 בינואר 2021

סוכרת – אכלתם אותה

מזותרפיה – להיראות צעירה לנצח
12 בינואר 2021

מזותרפיה – להיראות צעירה לנצח

ציפורן חודרנית – פצע קטן עם כאב גדול
11 בינואר 2021

ציפורן חודרנית – פצע קטן עם כאב גדול

טיול באתיופיה – כי כולם בדובאי
10 בינואר 2021

טיול באתיופיה – כי כולם בדובאי

לרוץ ביער – בעד או נגד?
8 בינואר 2021

לרוץ ביער – בעד או נגד?

עבודה עם שותפים – לא תמיד הכל טוב ויפה
27 בדצמבר 2020

עבודה עם שותפים – לא תמיד הכל טוב ויפה

ביטקוין לחצי מיליון דולר
18 בדצמבר 2020

ביטקוין לחצי מיליון דולר

יעדים מעניינים לטיול באוסטרליה שווה לכם להכיר!
15 בדצמבר 2020

יעדים מעניינים לטיול באוסטרליה שווה לכם להכיר!

מסנן אבנית לבית
23 בנובמבר 2020

מסנן אבנית לבית

בריאות ואיכות חיים – בעולם תוספי התזונה המודרניים
12 בנובמבר 2020

בריאות ואיכות חיים – בעולם תוספי התזונה המודרניים

לימודי אנגלית לילדים בחופשת הקיץ
21 ביוני 2020

לימודי אנגלית לילדים בחופשת הקיץ

ביתני שמירה
9 ביוני 2020

ביתני שמירה

מראות פנורמיות
9 ביוני 2020

מראות פנורמיות

מחברים
9 ביוני 2020

מחברים

מעצורי חניה מפלסטיק
9 ביוני 2020

מעצורי חניה מפלסטיק

כיצד להחזיר את העסק לפעילות בשגרת קורונה?
26 במאי 2020

כיצד להחזיר את העסק לפעילות בשגרת קורונה?

פסי האטה
25 במאי 2020

פסי האטה

קורונה Time: לאכול בחוץ Out, משלוחים עד הבית In
19 במאי 2020

קורונה Time: לאכול בחוץ Out, משלוחים עד הבית In

האם זה פשוט להזמין גוף תאורה מהבית?
14 במאי 2020

האם זה פשוט להזמין גוף תאורה מהבית?

רנדומלי
מספיק עם הדילים לרודוס – הגיע הזמן לספארי באפריקה. חיים רק פעם אחת, לא?
תיירות
8 בספטמבר 2015 אין תגובות
חושבים שאתם מכירים את המזרח התיכון ואפריקה? קבלו משחק ונראה מי באמת מכיר
תיירות
5 במאי 2016 אין תגובות
תגיות
אוכל אוסטריה אנגליה אשה בחור בחורה בירה בעלי חיים בריאות גבר גברים דרום אפריקה הודו הריון השקעות חדש חיות חתול חתולים טורקיה טיול טיילור סוויפט יוקרה ילדה ילדים ים כלב כלבים לימודי אנגלית לימודים מחלה מטוס מיטה מכות מלון משטרה נחש נשים סלבס ספורט סרט עיצוב קורונה שמנות שנות ה 80
חיפוש באתר
  • תנאי שימוש באתר "Wall.co.il"
נבנה עליידי בניית אתרים -obdo
We בניית אתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס