כיום, לא מספיק להסתמך רק על שיטות פרסום אופליין, אלא רצוי ומומלץ להשתמש במקביל גם בשיטות פרסום אונליין. על כן, אפשר לראות שהמון בעלי עסקים מפרסמים בכל מיני פלטפורמות אונליין. אחת מבין הפלטפורמות המומלצות היא דפי נחיתה. הם יכולים להביא למינוף הפרסום ולאחוזי המרה גבוהים.
אז איך אפשר לצור דף נחיתה מנצח? ריכזנו לכם כמה טיפים.
הקפידו על עיצוב מאורגן ונקי
אין ספק בכלל שעיצוב הדף יכול להשפיע לא רק על האפקטיביות אלא גם על התוצאות בפועל. כאשר מעצבים דף נחיתה, הוא צריך להיות כמה שיותר ברור, האלמנטים בו צריכים לעבוד בצורה הרמונית ואחידה וכמו כן הוא צריך לגרום למבקרים לבצע רכישה, למלא טופס ליצירת קשר, להירשם לניוזלטר וכו'. כלומר, הוא צריך להניע את הגולשים לפעולה.
דף הנחיתה צריך להיות מינימליסטי
אתם לא רוצים דף שיהיה בו יותר מדי מידע. אתם כן רוצים דף שיהיה בו מידע, על מנת שזה יגרום לגולשים לבצע את הפעולה הרצויה. חשוב מאוד לחשוב איזה מידע תרצו להציג, כאשר המבקרים יצפו בדף בפעם הראשונה ומומלץ גם לחשוב איזה מידע יהיה בהמשך. כמו כן, כאשר העיצוב הוא נקי ומינימליסטי, הרי שהוא מייצר לבד רושם חזותי מושך.
בחרו כותרת מושכת לדף הנחיתה
השקיעו במחשבה על הכותרת הראשית וכמו כן על כותרות המשנה. כך תוכלו לקדם את המוצרים והשירותים שלכם ולהראות את הערך שלהם. זכרו שיש לכם סך הכל 8 שניות על מנת לשכנע את הגולשים המבקרים בדף שלכם, שיש לכם מוצר או שירות מעניין ושמומלץ להם להמשיך בקריאה. על כן, הכותרות צריכות להיות משכנעות וגם ברורות.
תשדרו אמינות
אחת הסיבות המרכזיות לכך שגולשים לא משלימים את ההמרה, קשורה לכך שהם לא בוטחים בעסק. עליכם לייצר דף נחיתה שיצליח לצור אמינות. איך תעשו זאת? תוכלו לשלב בדף כל מיני המלצות מלקוחות עבר שלכם וכמו כן תוכלו גם לקשר אותו לדפים ברשתות חברתיות שיש להם כמות גדולה של לייקים וכך גם תוכלו להראות לגולשים שאכן מדובר על מותג אמין.
בדקו שהדף שלכם מותאם לניידים
כיום, חלק גדול מהפעילות האינטרנטית, מבוצעת באמצעות מכשירים ניידים. על כן, חשוב מאוד שהדף שלכם יהיה מותאם כמו שצריך לניידים. הוא צריך להיות נהדר במכשירים ניידים, קל לניווט, עם זמן טעינה קצר וכמו כן גם הלחיצה על הכפתורים שיש באתר, צריכה להיות מהירה, פשוטה וגם נוחה.
בצעו התאמה של הדף לנישות הנכונות
יש להתאים את דפי הנחיתה לקהלי היעד שלכם. כלומר לקהלי יעד שיש סיכוי גדול שיבצעו מכם רכישות. כאשר אתם מפרסמים את הדף, בדקו שאתם אכן מכוונים לקהל היעד המתאימים.
תהיו במעקב
דף נחיתה טוב הוא דף נחיתה שעובד. על כן, על מנת שתוכלו להיות בטוחים שהדף שלכם אכן עובד בצורה הטובה ביותר, מומלץ להטמיע בו פיקסל מעקב אחר המרות. כך תוכלו לקבל נתונים שיעזרו לכם לשפר את הקמפיינים.
שורה תחתונה
אם אין לכם את הידע המתאים, פנו לבעלי מקצוע עם ניסיון שיודעים דבר או שניים על עיצוב ושיווק דפי נחיתה. אנחנו בטוחים שהתוצאות יהיו לשביעות רצונכם והדף יהיה אפקטיבי וממיר.
שיהיה בהצלחה!